tirsdag 15. desember 2009

Resten av 2009!

Vi tar litt mer Juni, vi!





Både skjønn natur og skjønne jenter.

Juli:


Jeg husker vedmodig brunfargen min, her i bursdagsselskapet til Cathrine.


Torstein. Vi ble kjent på fest. Så begynte han bare å dukke opp hjemme hos meg for å spise opp maten min.



Daniel, igjen.

August:


Maud Julie, Ingrid og meg tar et forfriskende bad i fontenen i Ilaparken.



I et anfall av uforbeholden søskenkjærlighet fulgte jeg tvillingene på rosenborgkamp. Surrealistisk.

September:



Signe og Jon tøffer seg på et arrangement i forbindelse med UKA.

Oktober:
Jeg bestemte meg tydeligvis for å være sjuk i store deler av oktober og november. Kult.



Premiere på nattforestillinga. "Amatørmessig limt og malt."

November
Jeg tok tydeligvis ingen bilder. Men jeg lengtet tilbake til denne årstiden:



Desember:

Gamle venner møtes for å feire advent og ferietid



Siri og Idun!



Gjengen ute på Familien




Da!

Me sjåast.

4 kommentarer:

Marianne sa...

GLEDER MEG TIL ANDRE JULEDAG!!!!

Sunniva sa...

WEE.

Engeline sa...

Jeg savner festivalen. Jeg savner Agnes. Du skrev et av de aller, aller beste innslagene, og du fikk stående applaus, og folk gråt fordi det er et så sterkt stykke. Du viste deg med andre ord som en sterk forfatter, stående helt alene og uten samarbeidspartner. Det var modig, og det var vakkert.

Sunniva sa...

Tusen mange takk Ellinor, det er veldig smigrende å høre. Jeg har faktisk ingen bilder fra festivalen, jeg var så stressa og rar i hodet at kameraet lå igjen hjemme.