torsdag 10. desember 2009

Alarm!

Undertegnede kom nesten i skade for å kjøpe seg en bukse i dag, en bukse! Sist hun kjøpte en bukse, var vel høsten 2007 eller noe sånt. Buksen var slett ikke en slik som er sexy og viser fram samtlige former og kurver, men en femtitalls-grønn chino-bukse som var høy i livet og vid i bena (laaang rumpe) Heldigvis tok min kvinnelige ... inns...innt...institusjon over eller hva det nå heter, og valget falt på en kjole som verken skjuler eller viser for meget. Det er jo nok av piker i stygge langbukser i disse dager.

3 kommentarer:

fridtun sa...

Haha!
Men sei meg: Dersom eg - mot alle voner - står og held på å kjøpa ein kjole, men tek meg i det og går for ei brok, er det då min mannlege eller kvinnelege intuisjon/intensjon/institusjon som verkar?

Dette undrast eg på.

Sexy Sadie sa...

Vel, vi virker ganske like på bukseområdet

Jeg makter ikke handling av klær og da jeg i høst måtte handle nye bukser pga vekttap så kjøpte jeg like godt tre stk av samme modell da jeg fant en som passet.

Sunniva sa...

Det var et meget godt spørsmål kanskje det er din ukvinnelige institusjon/intuisjon/inkvisisjon som trår til?

Sexysadie:

Cubus har faktisk fine dongeribukser som passer de fleste, både tynne, middels og tykke, kanskje du finner noe som sitter riktig der. Billig er det også.