søndag 6. desember 2009

Ønskeliste

Det er snart jul.

Jeg ønsker meg:

Ullundertøy. Jeg er en av dem som ikke går i bukse, da må man ha varmt undertøy.

Den elefant-tekannen på indiska.

Elefanter i alle mulige variasjoner.

Bøker av forfattere som Renberg (har allerede Mannen som elsket yngve, og Tiller (har Innsirkling og har lest Skråninga), ellers er jeg svak for de fleste antologier så lenge Ari Behn ikke har bidratt.

Vegglampe så jeg faktisk kan lese i sofaen uten å flombelyse hele rommet.

Et armbåndsur med gullfarvet skive og skinnreim. Eventuelt et sølvfarget herreur. Men ikke noe med strass. Blir kvalm og svimmel av klokker med strass.

Lommeur.

Brosjer. Gjerne vintage.

En vintage skinnveske.

Julekort.

Te fra Celestial seasonings.

Ørepynt.

Hårpynt med fjær, sløyfer og sånt tull.

Truser som ser ut som noe man brukte på 40-tallet.

Kos og klem.

Vin. Sprit.

Jeg vil ikke ha:
Nisser. Jeg hater nisser, og får nesten mord i bliket når jeg hvert år møter mormors samling med ca. 70 nisser. (ja, jeg har telt.)


Jeg har ikke vært spesielt snill i år og tar tydeligvis teite myspace angle-bilder av meg selv i fylla. Egentlig fortjener jeg ikke annet enn juling. Men, jeg har gitt julegaver til verre folk enn meg selv, så da fortjener jeg sikkert julegaver jeg og.

3 kommentarer:

Julenissen sa...

Ingen Man-Lotion denne gangen?

Nissemor sa...

Det er altså den oppgraderte versonen av Boy-Lotion?

Sunniva sa...

Jeg har faktisk litt bedre tilgang på diverse lotions for tiden, men absolutt, man får aldri nok. Hahha.