torsdag 17. september 2009

Jeg er stolt av deg.

Idun bor i Bergen. Hun studerer kunst. Sånn på riktigt, som jeg tror de sier i Sverige. Idun har deltatt med to bilder på trøndelagsustillinga, og nå er begge solgt. Det ene ble solgt før utstillinga en gang hadde åpnet. Ikke verst.

Jeg er kjempeimponert. Jeg synes hun er veldig flink. I tillegg synes jeg hun er veldig pen og kjempelur og utrolig morsom.

Slenger med noen bilder og jeg. Idun og jeg var en gang i Oslo sammen, på Motorhead-konsert. Der var vi på bruktnbutikk og kjøpte oss likense, tøffe solbriller. Det var stas, husker jeg.




3 kommentarer:

fridtun sa...

Oi! So gjævt med trøndelagsutstillingi! Det må eg segja. Du fær helsa i næste brev. Eller'no.

sunniva sa...

Ja, det skal jeg gjøre! :)

BraMarianne sa...

Idun er flinkispinkis!
Det skal jeg og bli
når jeg blir stor.

Btw, Berlin høres nice ut ;D