mandag 28. september 2009

Bursdagsønsker!

Jeg har snart bursdag, og vil selvfølgelig dele min ønskeliste med dere. (Tror allerede jeg egentlig har gjort det, men jeg dette er faktisk meget viktig.)


Et pledd. Jeg fryser.
Ullsokker. Jeg fryser.
Alpelue. Jeg har mistet den jeg hadde.
En god olivenolje. Jeg tror jeg kan lage mat.
En balsamico-eddik. Se grunn over.
24 cm springform. Se grunn over.
En vannkaraffel. Jeg drikker vann i stedet for øl og brus av og til.
En klem eller ti. Jeg liker kroppskontakt.
Versace bright christal. Jeg liker å lukte godt.
Et sånn pashminaetterligningsjal. Jeg har mistet det jeg hadde.
Et sånn russiskinspirert blomstrete sjal.
Duftlys som lukter vanilje. Jeg liker vanilje.
En vegglampe i rød, svart eller gul sånn at jeg kan lese i sofaen, også om kvelden.
Ting med elefanter, polkadots eller pepitaruter.
Fyllepenn. Jeg liker å skrive.
Tekanne. Jeg liker te. Gjerne en med elefanter på, eller prikker...

4 kommentarer:

fridtun sa...

Genialt! Fyrste ynskelista eg hev sét me slike fine, gode grunnar attåt. Gissa om du skal få presang! Å ja å ja!

Silje Kristin sa...

Hva slags farge på pleddet da? :)

Silje sa...

Jeg vil i bursdagsselskap!

Sunniva sa...

Jeg skal har bursdagsfest, men det blir i begynnelsen av november, eller i alle fall etter 25.oktober, for da er UKA over. (:


SiljeK: Rødt f.eks. gjerne rutete. (;