tirsdag 9. juni 2009

Kvinneguiding

At vi kvinner sjeldent er i stand til å klare oss selv, er et kjent begrep og nå har heldigvis mange nettsider også skjønt dette og opprettet kvinneguider for oss. Jeg skal ikke være dårligere, for etter utallige (en som det også heter) oppfodringer, har jeg bestemt meg for å guide oss kvinner i viktige tema. Men siden jeg setter mine lesere i høysetet, vil jeg sette ut en avstemning på hva jeg skal kvinneguide dere i først.

Alternativene denne gangen vil bestå av:

Hvordan gi perfekte blowjobs

Hvordan forføre din herremann

Tre antrekk som garantert får ham til å bli helt kreisi-bananas-vill etter deg.

10 kommentarer:

Engeline sa...

Jeg vil ha kreisi blowjobs. Særlig vil jeg vite om det inneholder isbiter, for det leste jeg i et eller annet jenteblad at det burde gjøre,

Silje sa...

Jeg vil ha "Hvordan forføre"!

... Ikke bare isbiter, Ellinor: mintdrops også. Dette kan jeg i teorien alt om.

idun sa...

er klar over at det ikke var et alternativ, men hva med "deiligst.no - redigering og utvalg av bilder"? Ligner jo litt på den veldig interessante problemstillingen du presenterte i en annen post; "Hvordan ta et sexy bilde med løst hår uten at det dekker til puppene uten at det ser tøsete ut uten at det ser prippent ut. "

BraMarianne sa...

Jeg stemmer for bj :p

Sunniva sa...

Ser ut til at det blir en kreisi bj. Men forførelsens kunst kommer snart den også!

Og denne bildeguiden, Idun, skal vi skrive den sammenz en dag?

fridtun sa...

Eg hev nett røysta for bj (er det slææng?), nett fordi eg ikkje hev nokon som helst greida på koss ein handterer den slags lekamsdelar. Ser fram til utgreidingi di.


-kf

idun sa...

ja det var en god idé,vi har jo tross alt mye erfaring fra området!

Marianne sa...

<3 <3 <3 <3
Gleder meg til å klemme på deg på torsdag!

Du er så nydelig et menneske du <3

M sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
M sa...

Denne frøkna skriver først og leser etterpå. Nesten så en skulle tro jeg har gått på Steinerskole. :O (<- Gapesmiley som skal illustrere et eller annet).

Ny kommentar: Silje: Mintdrops!?