mandag 15. juni 2009

Frelst av Hanne Nabintu Herland

Jeg var godt i gang med dagens egoistiske gjøremål og skulle til å onanere for tiende gang da jeg kom over denne artikkelen i avisa. Jeg holdt på å spidde livmoren min med den kjempedigre dildoen min (som jeg nå har skjønt at er både farlig rent fysisk sett og moralsk sett) da jeg kjente meg igjen i enkelte av Nabintus beskrivelse av den "Fæle norske kvinnen". Men i stedet for å reagere slik som er typisk for mitt kjønn (les: totalt irrasjonelt) prøvde jeg å lære noe av artikkelen. Men jeg er tjukk i huet, så det var sannelig ikke lett. For det første ble jeg veldig usikker på om det var dumt eller fint å like sex. For hvis det var dumt, er jeg jo skyldig. "Vi er så vant til fri tilgang på sex, at når vi fyller 30, har mange hatt så mange seksualpartnere at vi ikke er i stand til å stifte familie og holde oss til én mann. Folk har så lite ryggrad i dag at de ikke klarer å si nei til en tilfeldig mann på et julebord." Etter denne uttalelsen tenker jeg at det er dumt å like sex. Men så skjønner jeg at sex ikke er dumt, så lenge det foregår på mannens prinsipper: "Vær stolt av å lage god mat, pynt deg litt, server mannen din med glede og tilfredsstill ham seksuelt. Kvinner hadde vært langt lurere dersom de brukte sex som et middel til konfliktløsning. Vi ville fått mange flere tilfredse parforhold." Jeg må medgi at jeg har fokusert alfor lite på mannens behov, og skal skjerpe meg på dette. Derfor passer det bra at jeg planlegger å kvinneguide om avsugninger eller blowjobs om du vil, i denne uka.

For det andre fikk jeg ikke helt taket på om vi er egoistiske og fæle, eller om det er synd på oss. Blir vi egoistiske og fæle fordi det er synd på oss, eller er det synd på oss fordi vi er egoistiske og fæle? Ikke greit å skjønne dette du. "Den har gjort at kvinner må jobbe hardt utenfor hjemmet, innenfor hjemmet og i tillegg ta vare på barna. Og den har tatt kosen fra kvinnene. I de gode, gamle dagene hadde kvinnen i det minste litt fritid. Hun kunne kose seg med å lage mat, sette seg i en stol og lese avisen. " Her er det tydeligvis synd på oss. Men så er det ikke det likevel: "Undersøkelser viser at kvinner gjerne vil at mannen skal tjene godt. Når han kommer hjem skal han vaske golvet, før han skal stryke skjortene sine, vaske klær og lage middag. Etter middag har kvinnene vondt i hodet, og sier «sorry, ingen sex i kveld». " Uuups, nå blir jeg helt svimmel i hodet mitt. Altfor mange tanker på en gang. Jeg føler meg uansett mest egoistisk, så da tar jeg heller tak i det problemet, før jeg begynner med selvmedlidenhet over min altfor kvinnefrigjorte livssituasjon.

I all hovedsak beskylder Nabintu oss kvinner for å være feminsitiske (altså stygge og egoistiske), og jeg må bare si meg meget skyldig. Det er altfor lite fokus på menn i det norske samfunnet. Det blir ikke hørt. De blir tråkket på. Latterliggjort. Og blir til tider nektet sex. Og se på dette som en advarsel, kjære venninner: Hvis vi ikke blir mer flinkere til å være KVINNER det vil si leke hund og eier med mannen vår, drar disse kjekkasene til Thailand og kjøper seg noe finere og mer føyelig der. ALARM, ALARM, sier jeg bare. Hun sier lite om hvordan homofile par skal forholde seg til hverandre, men de er jo fortapt i grov synd uansett.


Ta frem bollebrettet og pynt dere litt, jenter, ellers kan du finne typen din på et fly til thailand allerede i mårra.

Annet "snacks" fra Nabintu: Vestlige kvinners nederlag

Nordmenn frykter rasist-stempelet

4 kommentarer:

Engeline sa...

Åh! Frelst! Frelst. Denne damen har startet en ny religion.

Engeline sa...

Du er på sonitus igjen, forresten. Vel fortjent.

Anonym sa...

Å herre Jesus Sunniva,så godt har jeg ikke ledd på flere måneder! Kan du ikke lage en facebook gruppe? Vi som synes Hanne "Nabintu"(døpt av HØVDINGEn!)er en HEKS.? Ola

Unknown sa...

http://www.vimeo.com/15601506