torsdag 18. juni 2009

Kvinneguide: Blowjobs

Her ser det sannelig ut til at bj's er vinneren, så her går vi i gang.

Første bud er en liten regle vi alle kjenner igjen fra barndommen, ikke smile, ikke le, ikke (bruke) vise tennene. I motsetning til vår hardføre "blomst", tåler visstnok ikke guttenes verdisak allskens hardhendt behandling. Det er vel det eneste stedet både folk fra krf og vi ellers kan godta at menn er følsomme. Så selv om menn bare kan kjøre på og alt er like deilig og nudelig for oss jenter, er gutter mye mer kompliserte. Ikke bit den av med andre ord, den skal vare livet ut. Det vokser ikke ut en ny.

Hvorfor ikke smile, eller le? Vel, blowjob er en litt misvisende beskrivelse, siden vi snakker om en sugejobb her. Du skal ikke blåse på den, du skal smatte. Latter kan fremkalle det vi først vil unngå, nemlig bruk av tenner, men det kan også framkalle uønskede følelser hos mannen, og ereksjonen kan dale. Ikke le av mannens penis. De har også en form for selvtillit, og den knytter i følge diverse kvinneguider mye av sin eksistens til penisen.

Smile. Har du prøvd å smile mens du gaper kanskje? Jises.

Mintdrops: Hakke prøvd det, men siden alle andre kvinneguider anbefaler det, så må jeg bare si kjør på. Vil du at det skal rive skikkelig, kjøp en fishermans friend. Her vil jeg tro det er som med krydder i maten, mengden og bevissthet rundt dette er viktig. Du kan jo gjøre noe som en del gutter glemmer når de foreslår å putte pikken i rompa di, prøve noe lignende på deg selv først. Men vent...jeg har veldig lyst til å prøve...det høres så spennende og forbudt ut...men ikke på meg selv, neinei. Jeg prøver på ham, jeg! Tipset er som følgende: kjør på, ikke spør først. (Dette gjør guter i stor skala selv, så da må det jo være ok den andre veien også)

Brekninger: Som alt annet som ikke skal være langt nede i halsen, kan du oppleve brekninger av å gape over for meget, for å si det sånn. Og dette er USEXY. Du vil vel ikke være usexy, vil du vel? Her skal du gjøre mannen en tjenste, og da bør du ikke gi ham assosiasjoner til heimertfylla, omgangssyken og det som verre er.

Kos dere, det går som en lek. Nesten.

9 kommentarer:

Idun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
idun sa...

Du er min favorittkvinneguider!

fridtun sa...

Flott! Eg er samd med Idun.

Engeline sa...

Nå vil jeg ha neste punkt på listen. Hvilket forslag kom på andreplass?

Ronja sa...

Fishermans Friend? Hahaha!

Ingrid sa...

man kan eventuelt gå til hypnotisør for å få bukt med brekningsrefleksen - det har jeg hørt skal hjelpe.

Anonym sa...

I inclination not acquiesce in on it. I over warm-hearted post. Specially the title attracted me to study the sound story.

Anonym sa...

Nice fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.

Anonym sa...

Well I agree but I dream the post should acquire more info then it has.