torsdag 19. mars 2009

Ting som irriterer meg, uten at jeg helt vet hvorfor

1. Når teite folk er flinkere enn meg til noe jeg mente jeg var god på.
2. Når folk skriver med svenske ord på norsk, sånn som "vacker" osv. (Men jeg liker dere sikkert for det. hihi=
3. Nemispråk! "Fine kjolen, søte hunden". Det er ikke søtt, det er ikke naivistisk, det er bare teit.
4.Kjedelige folk. De er liksom bare der...og irriterer vettet av meg uten å gjøre noe stakkars.
5.Folk over 60, generelt. (Men ikke mormor da, jeg må vedgå at det sikkert fins et hav av fine folk som fyller 60)

Jeg vet det, jeg er en raring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nokre merknader:

- I førre innlegget fekk du fin gåve av mormor. Er ikkje ho over 60?
- Eg kan råka ut for å blanda litt svensk inn i nynorsken min. Flyg du på veggen då?
- Eg er litt keisam òg, i grunnen. Ikkje so livat og nyskapande.

Men, eg pratar ikkje Nemi-språk. Dimed kjenner eg meg ikkje so veldig råka. Du står ikkje øvst på lista over folk eg har lyst til å irritera :p

Sunniva sa...

Nei, jeg irriterer meg bare i det stille, og av en eller annen grunn er jeg ganske inkonsekvent, så folk som "gjer meg varm om hjartet" sånn som for eksempel du og mormor, klarer aldri å irritere meg.

Du er IKKE kjedelig. Jeg har ingen kjedelige venner. Er man kjedelig bare fordi man ikke er på fest hele tida? Tror ikke det. Og det er ikke teit å sitere kent-tekster, om det er det du sikter til.

Silje Kristin sa...

Kjempeflott gave du fikk fra mormor :) Jeg er supertreig da, du har jo enda ikke fått bursdagsgave med meg enda.. Jeg skal ta meg selv i nakkeskinnet å få ferdig ting og tang !
Jeg vet ikke om jeg går under noen av de kategoriene du har der..
Men jeg er ganske sikker på at jeg kan irritere vettet av deg til tider jeg også, selv om det ikke alltid er det jeg vil :)
Håper du har hatt en fin dag.

Sunniva sa...

Nja, det er sjelden jeg blir irritert av deg egentlig. Men noen ganger går man bare på nervene. Du trenger ikke tenke på bursdagsgave. Hvis du skal gi meg noe, ønsker jeg meg noe du har laget.

Anonym sa...

Aporopos kommentaren min, eg kom på noko som irriterer meg ein god del: folk som seier at dei sjølv er keisame/dårlege/dumme berre for å få medkjensle.

;p
(og du og eg veit at eg ikkje er slik og at det ikkje var formålet med kommentaren)

Hoi!