søndag 29. mars 2009

Hvis jeg kunne ha på meg akkurat hva jeg ville...

...ville jeg hatt på meg dette, om temperaturen tillot. Som dere ser, lengter jeg mot våren, som så vidt er kommet. Jeg er egentlig ikke noen pastelljente, men lys gul og ferskenrosa er jeg glad i.


charlotte
charlotte - by Sunniva on Polyvore.com


Veska er fra Juicy coture, diadem fra Marc by Marc jacobs, skjørt fra Generalpant.com, kardigan fra Wet seal, ermeløs topp fra Forever 21, belte fra Topshop og ballerinasko fra Dior.

Ellers er jeg litt sliten for tida, så om jeg virker fraværende, så er det fordi jeg har mye å gjøre, og stort sett må hvile når jeg har muligheten. Fyllaturer på byen utgår derfor stort sett, og dessverre en del annet. Men jeg satser på å komme sterkere tilbake...til sommerferien...

Ingen kommentarer: