lørdag 21. mars 2009

samtale

- Du lukter veldig godt. Det liker jeg.
-Tusen takk, jeg er veldig opptatt av å lukte godt. Det er Versace. Jeg elsker menn som lukter godt...
-Ja, jeg har bare colgne på i dag da...men gutter som går på byen for å sjekke, uten å dusje, de skjønner jeg meg ikke på! Gutter som lukter svette og sjekkker damer...
-Nei, de kan jo anstrenge seg litt, uansett er det naturlig å dusje før man møter noen?
- Ja. Man burde dusje hver dag. Synes du ikke?
-Jo.
- Jeg må bare si det igjen, du lukter så godt.
- Så fine underarmer du har.
-Synes du det? Jeg er ganske fornøyd med dem, jeg trener.
- Det ser jeg.
- Du er ei flott jente.
- Takk. Du er jævlig kjekk.
- Kjenner du at jeg har ståtiss?
- Ja. Skal vi dra hjem til meg da kanskje?

5 kommentarer:

Silje sa...

Haha!

Bloggen din er så flott. :-)

Anonym sa...

du er så morsom :D

Silje Kristin sa...

Det var en flott samtale :D

Anonym sa...

Sei meg, er det frå røynda, dette her? Eller 'ei sanning med modifikasjonar'?
Spanande med slike innsyn, i alle fall.
;)

Anonym sa...

;p