torsdag 28. mai 2009

Endelig tar noen ansvar!

Srffmsvmog (Statens råd for fine folk med sunne vestlige manerer og verdier) har endelig tatt affære, og tilbyr nå derfor støttekontaktordning for mennesker som er plaget av homofili. Symptomer på homofili er forskjellig, men lett knekk i håndleddet hos guttet og utstrakt bruk av snus hos jenter er rapporterte symptomer. Behandling består blant annet av bruk av heterorollemodeller(og elektrosjokk). I samarbeidet med organisasjonen Mot til å si hva som helst, velges ukas heterorollemodell. Og denne uken er det min tur! Jeg registrerte meg på heterorollemodell.no for et par uker siden, og nå er jeg støttekontakt for ei venninne som lider av lesbiskhet.

Ved å lære henne ulike sunne kvinnesysler som hårpynt, neglelakking, interiørpynt, voksing og blowjobs, skal hun lære å bli så attraktiv at hun ikke trenger å ty til andre kvinner for å få kjødelig oppmerksomhet.

Anbefaler alle til å gjøre det samme som meg, Nina Karin og halve Sørlandet har gjort! Bli med på empatibølgen, bli en heterorollemodell du også, det er mange som trenger deg.



Klassisk problemstilling for unge kvinner: Hvordan ta et sexy bilde med løst hår uten at det dekker til puppene uten at det ser tøsete ut uten at det ser prippent ut.

6 kommentarer:

Silje sa...

Fantastisk post! :-D

idun sa...

hehe, jeg må si jeg ble litt skuffa da jeg så den sida der ikke fantes....

Engeline sa...

Haha! Den siste, klassiske problemstillingen slo nesten beina under på meg.

fridtun sa...

Fillern.. og eg som kunne tenkja meg å registrera meg som rollemodell!

idun sa...

ser forresten fram til mer kvinneguiding på bloggen din!!

Sunniva sa...

Ja, kvinneguiding skal bli et fast innslag fra nå av! Jeg skal sette opp en såkalt poll om hva dere ønsker at jeg skal guide om neste gang.