søndag 3. mai 2009

Jeg er barnslig!

Det er kanskje ikke et sjokk for de som kjenner meg, men jeg er barnslig av meg. Jeg elsker babyrosa, hellokitty-effekter og alt gir inntrykk av å egentlig ha blitt laget for søte små gutter og jenter. Jeg ble derfor fra meg av glede da jeg fant denne nettsiden via Hjartesmilbloggen På Lady Luck Rules OK har de verdens søteste, morsomste smykker og annet tilbehør. De har enhjørningbrosjer, eifeltårnbrosjer, iskremsmykker, små vesker formet som epler og godteri og mye annet herlig.

Jeg ønsker meg:

Iskremsmykke!


Leppestiftsmykke!



En brosje med to søte kosekaniner!



Alle bildene er lånt fra / all pics from: Lady luck rules ok

Og når vi først er inne på dette med klær, pynt og sånt, så vil jeg dele noen skjønnhetstips med dere

Sunnivas skjønnhetstips:
1.Smil! Alle er så fine når de smiler.
2. Le
3. Se deg i speilet og se hvor fin DU faktisk er, og ikke hvor mye finere Claudia Schiffer eller sidekvinnen/mannen på toget er. DU er fin, og bra nok.
4. Solbriller -tøft og glamorøst
5. Kom deg ut i sola, alle blir automatisk supervakre (uansett om du er brun eller blek) i finvær, syns jeg. Vi trenger de D-vitaminene.

1 kommentar:

BraMarianne sa...

Er så enig i punktene :D
Jeg føler meg knall i dag!
Stroppeløs lekker kjole med bolero
og grå silkeaktige pumps ;D
Hurra for selvtilliten kjoler og sko gir oss ;D

Gleder meg til i morra søteste,
og så ønsker jeg meg iskremsmykket<3