onsdag 22. april 2009

Hvis jeg kunne ha på meg akkurat hva jeg ville...

ville jeg hatt på meg dette! Jeg er ekstremt eklektisk og klarer aldri å bestemme meg for å ha en spesiell stil,derfor mikser jeg litt av alt, og håper det blir Sunniva av det. Jeg har alltid hatt en hemmelig drøm om å være litt cirkusprinsesse, litt klovn, litt gammel dame, litt amerikansk bløtkakebaby, litt romantisk og litt pinup. Da kan jeg jo bli seende sånn ut, for eksempel:



Tutu-liknende skjørt fra Eruca, topp med applikasjoner fra brownsfashion.com, skulderveske med vaffelmønster fra selfridges, hårbøyle fra bluebanana.com, superfine og dødelig dyre tøysko fra Lanvin, nydelig kardigan fra ? men jeg tror liknende fins på NoaNoa og Kappahl. Søte øredobber fra hvor vet jeg ikke.

Gleder meg til:
Sushi med KEB på torsdag, fagkveld på fredag, fest på lørdag, Siljes bursdag 6.mai, skrive mer på manuset, mer sol, å se den sinnsyke b-filmen jeg kjøpte for førti kroner på bunnpris her en dag. Hva gleder dere/du dere/deg til?

Ingen kommentarer: