torsdag 1. januar 2009

Nyttårsforsett.

God nyttår, mine gode venner! Mange syns fortsetter er teit, jeg synes det er bra.

I 2009 skal jeg:
Ha det minst like gøy som i 08, om ikke bedre.
Ikke kjøpe flere klær de første 6mnd av året med mindre det er brukt/vintage eller forbruksvarer som truser og sorte strømpebukser. (Veeeldig spent på om jeg klarer det.) (Dette løftet brøt jeg dagen etter, 02.01.09. Men det var salg på NoaNoa...og det er en snill butikk med dyre klær. Så den får stå på unntakslista inntil videre.)
Lære noe nytt.
Gå en tur til et nytt sted i byen hver uke, vi har en fantastisk by, hvorfor ikke bruke den?
Reise. Punktum.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi! Eg gler meg til dette med å gå til ein ny stad i byen. Lovar du å skriva blogginnlegg um det kvar gong du finn noko fint?

Sunniva sa...

Ja! Kanskje du blir med en gang til og med?

signe sa...

jeg prøver å ikke ha nyttårsforsett - jeg bryter dem bare. er ikke helt ambisjonsløs likevel. forsettene dine høres fine ut. :) Spesielt å være oppdagelsesreisende i egen by!

Anonym sa...

Ja, det stor sjanse for at eg hiv meg med!
(hugs kompasset!)