fredag 9. januar 2009

Kjendiser mot homoekteskap

Morfarbarn-folka setter for tida fokus på en av "det-faktum-at-verden-går-framover" sine mange skyggesider, nemlig homoekteskap. I korte trekk er de veldig bekymret for denne formen for samliv, og ser på det som en trussel mot barns identitet og da spesielt deres seksuelle identitet. De nøler ikke med å vise til staselige kjendiser som mener det samme, for eksempel Prince som visstnok har sagt at det er "feil". Men hvorfor stoppe her, morfarbarn? Jeg kan navnet på en rekke andre kjendiser som ikke liker homoekteskap. Adolf Hitler gjorde en i herdig innsats mot den slags samliv på 30-40-tallet i europa. Tore Tvedt jobber med det samme her i Norge. Ikke vet jeg sikkert, men noe sier meg at den kjente organisasjonen Ku Klux Klan ei heller brenner for homoekteskapet. Videre vil jeg dra fram George W Bush som sender 18 år gamle utrente gutter i krig, framfor å la dem gifte seg med hverandre. Sånt står det sannelig respekt av. Homoene trenger ikke å gifte seg med hverandre, det de trenger er en runde i militæret sånnn at de kan bli skikkelige mannfolk! Han har skjønte det, han Bush-karen.(Red.anm: er det fortsatt ulovlig å være praktiserende homo i det amerikanske "forsvaret"?) Så Benestad med flere: dere står ikke alene i kampen mot dette homotullet som står i fare for å bederve våre små poder.

Litt passende musikk:
http://www.youtube.com/watch?v=jXwzW6uRyz0

Til slutt morfarbarn.no: Jeg synes synd på dere. Sikkert litt sånn som Jehovas vitne synes synd på meg fordi jeg ikke tror på Jehova.

Relatert: Eg - eit trugsmål for norske born



Hetero og dermed direkte kvalifisert som mor.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, eg lurer jaggu på um det fyrste bilæte på "Eg ser"-videoen er henta frå trappa upp undanrennet i 120-metersbakken på Lillehammer. Hm!

Ein kann òg sjå på denne videoen:

http://www.youtube.com/watch?v=akYuy2FMQk4

Ingvild sa...

Sunniva: Jeg elsker bloggen din!

Anonym sa...

Det morosame med morfarbarn.no er at dei nyttar ei utsegn av Rufus W. der han segjer at lover som gjeld kjærleik og seksualitet ikkje er noko tess. Fylgjeleg er han likso lite på hetero-sida som homo-sida.

Sunniva sa...

Ja, jeg vet! Det samme gjorde de med Prince, som i ettertid hevder han er blitt feilsitert...

Tusen takk, Ingvild! Jeg koser meg med bloggen din også. (:

Anonym sa...

likte tilføyelsen av bildet og kommentaren nederst - hehe