onsdag 11. november 2009

Tenkt scenario

Drømmescenario:

Full gutt klasker jente på ræva: Halla søta, liker kjolen din.
Jenta: TAKK.

Full gutt: Er du her ofte?

Jenta: Jepp. Ofte.

Full gutt: Er du ikke så pratsom du? (klår igjen, fordekt av hånd på ryggen, men som ligger mer på rævva liksom)Planer for kvelden da?

Jenta: Jeg skal drikke meg dritings, så skal jeg stikke på dass og spy utover dassen og kjolen min. Så skal jeg kline med deg, gi deg feil telefonnummer, ljuge og si at jeg må hjem til typen jeg ikke har. Så skal jeg ta av meg kjolen og holdinstrømpebuksa som klemmer bilringene mine, dra ut en blodig tampong, onanere i dusjen tre ganger på rad mens jeg ikke tenker på deg, men heller på hvordan faren din ser ut, kose de lange hårene under armene mine som nå skjules av jakken min før jeg fornøyd sovner ved siden av en halvspist kebab som jeg finner restene av i håret mitt i mårra. Duah?

4 kommentarer:

Engeline sa...

Hihi.

fridtun sa...

Hoho! Men kva om dette - skrekk og gru - gjer han endå meir interessert?

Sunniva sa...

Da er han sikkert kulere enn jeg trodde.

fridtun sa...

Aha! At eg ikkje tenkte på det sjølv.