mandag 3. august 2009

Storås 2009

Ja, hva skjedde?

Jeg fikk sett noen konserter, jeg badet toppløs i stampen, ble sextrakassert, fikk telefon-nummer jeg ikke har videre bruk for, ble litt brunere, mye fattigere og stjal campingstoler uten å vite det.

Jeg frøs om natta og lærte at det ikke hjelper så veldig å ha på seg en våt hettejakke når det er kaldt. Jeg mistenkte også Ingrid for å ha stengt meg inne i teltet i et mindre rasjonelt og søvning øyeblikk. Festivaltips: Teltet har en åpning med glidelås, prøv den før du prøver å penetrere teltduken.

Ingrid fant en lokkeugle, den var veldig fin.

Så alt i alt, etter å ha levd på en diett bestående av gin, øl, rom, hamburger og potetgull, føler jeg meg etter forholdene i fin form. Selv om korsryggen gjør vondt etter enda et år med avglemt liggeunderlag.








2 kommentarer:

fridtun sa...

So fine i mariusgensarar! Og so undrast eg: Kva slags tilstand var denne lokkeugla i? Var ho òg med på festivalen?

-kf

sunniva sa...

De er fine ja!

Lokkeugla var noe Ingrid "fant" på festivalen. Den var hel i alle fall, og bor i hagen til Ingrid nå.