søndag 23. august 2009

Alt kan repareres!

Jeg tror på at alt kan repareres. Med te,koselige folk og spotify kanskje. Det kjennes ut som om noen har stappet bomull i hodet mitt, blikket mitt er slørete og det kjennes ut som jeg har et sort hull i magen som bare vil overbevise meg om at nå går alt til helvete. Vel, jeg tror ikke på helvete, så da må vi gå et annet sted. Siden jeg skal unngå puber, barer og den slags ei stund fremover virker ikke mulighetene mange. Ellers kan man jo gå på jobb. På biblioteket. Til venner. Opp steinberget. Hjem igjen. På teaterøving. På UKA-greier. Or u can go totally nuts. Well, det dropper jeg også. Det sistnevnte altså.

Som jeg har sagt før: noen ganger må man bare ta vare på seg selv, for det er ikke sikkert andre gjør det for deg.

...og noen ganger er det smart å forlate festen før den er helt slutt.

Jeg er allerede sendt til reparasjon, første steg: seng pluss søvn.

Og når det allikevel handler om meg, det er høst, og det betyr at jeg har snart bursdag(kremt, 2 måneder, kremt.)

ØNSKELISTE:
Kattunge, rosa og grønn.
Whiskey-dispenser. type 10 liter.
Fyllepenn. Jeg skriver brev. Saklige.
Som hvert år: elefantkostyme.
Noe blått å sove på.
Integritet.
Absolutt alt med polka-dots eller leopardmønster. Utenom catsuit da kanskje.

6 kommentarer:

BraMarianne sa...

Gleder meg til høsten, det er da alle bursdagene er! :D

Silje sa...

Hei-ei-ei! Jeg drikker te. Og kan godt høre på ting på Spotify. Er på Dragvoll nesten hver dag og en gang iblant i byen og går gjerne på hjemmebesøk til folk som har bomull i hodet og kratere i magen. Bare rop ut. :-)

Sunniva sa...

Ja! Jeg trenger hjemmebesøk! Skal finne planleggeren og foreslå noen datoer! :D

idun sa...

du, jeg har faktisk funnet et sted som selger elefantkostymer i Bergen!

Sunniva sa...

weeee! hvor meget?

idun sa...

elefantkostyme 949,-