onsdag 15. juli 2009

Trivelig taxitur....

Jeg var ute på uplanlagt moro med ei venninne, og vi endte på et nachspiel som for meg hadde en svært utrivelIg karakter. Det endte med at jeg forlot stedet ganske raskt, og jeg hadde blitt litt mer beruset enn hva som faktisk var tilrådelig, så jeg fant ut at å ta taxi hjem ville være det beste valget. Vi jenter får jo høre det hele tida, at man skal ta taxi hjem, fordi det er så innmari trygt.

Jeg finner en taxi, men den ser ut til å skulle kjøre, så jeg skal til å gå videre. Taxisjåføren smiler og vinker til meg, så da går jeg inn likevel. Han spør om jeg har hatt en fin kveld, og jeg svarer ærlig, at jeg syntes den sluttet litt kjipt. Da legger han hånda på låret mitt. Jeg rykker låret til meg og kjenner jeg blir litt stressa. Han fortsetter og prate som vanlig, og begynner å spørre om jeg bor alene. Jeg finner fram til at et ærlig svar ikke er lurt her, så jeg sier jeg har samboer. Han kan så fortelle meg at dette er den siste kjøreturen hans i kveld. Jeg stirrer stivt foran meg og sier at det sikkert er godt. Da spør han om samboeren min er hjemme. Jeg sier at han er hjemme og venter på meg. Da jeg skal gå, sier han at jeg virker som ei søt, hyggelig og ordentlig jente. Jeg er bare glad det gikk bra...ÆSJ.


Så, nå kan man ikke ta taxi uten å bli seksuelt trakassert heller. Flott.

3 kommentarer:

Ingvild sa...

Uuuuuuæææææææææ, så kjipt.

Bra at du er flink til å passe på deg selv Sunniva!!!

Silje sa...

ARG!
--.
*klemme*
For et kryp!

:-(

Silje Kristin sa...

Føsj.. bra du tok det så bra!!!