torsdag 25. desember 2008

Meget bitter kvinne deler sitt liv med deg ved hjelp av vers.

Jada, du leste riktig, din småtjukke og bitre venninne har bevegd seg ut på poesiens syltynne is. Jeg må nok skuffe dere, dette er ikke poesi. Men det rimer nå og da, og det er autofiksjon. Autobiografisk. Nyt det. Parentesene er sidetekst, en form for sceneanvisninger, for disse versene skal kunne framføres på scene. Om noen skulle kjenne seg igjen, vil jeg benekte enhver form for sammeneheng mellom tekst og den personen som skulle kjenne seg igjen.

O, du vakre gutt
som ved min side naken ligger.
(Etter at vi knulla.)
Kan du holde munn?
Det gjør meg vondt å si det.
Men når du åpner kjeften,
Kommer ikke poesi.
Men for å være ærlig.
Når du prater,
blir jeg ganske flau.
O, du vakre gutt,
som ved min side naken ligger.
Du er så innmari sexy.
Men også jævlig grunn.


Så kjære, vakre gutt.
Hold munnen din igjen.
Så blir det fint og søtt og godt.
Og du er fortsatt vakker,
og jeg får være grunn.
Meg og du og stillhet,
hva sier du til det?
Så la oss bare pule, det blir flott.

3 kommentarer:

Engeline sa...

Haha, nydelig! En kamerat av meg og jeg snakket sammen her om dagen, og jeg spurte om han hadde lest bloggen din. "Hun som skriver masse om sex?" spør han, og jeg svarer "Ja, nettopp hun.". Nå har du nettopp bekreftet samtalen vår, og det i verseform. Sunniva,Sunniva, selv når du gjør nøyaktig som forutsett, er du uforutsigbar og flott!

God jul, forresten.

Anonym sa...

Æ så en skrivefeil! :O

Ellers veldig bra ;D
Morsomt at du fikk kondoma, tihi :p

Sunniva sa...

Ja, jeg også! Jeg vet jo hvordan det skrives...veldig rart. Jeg må nok begynne å korrekturlese.