onsdag 3. desember 2008

en kald desembermorgen

God morgen.

Jeg sitter i skrivende stund og venter på at eggene mine skal koke ferdig. Foran meg står en halvdrukket kopp kaffe, og jeg skal om få timer avlegge årets siste eksamen. I runologi. Dette har vært en litt annerledes høst, og jeg har prioritert jobb, teater og venner framfor skole. Jeg er dødssliten og har i tillegg til eksamen to avtaler og replikkpugging å bruke tida mi på i dag. Jeg kommer sannsynligvis til å stryke på eksamen, i alle fall gjøre det svært dårlig, og jeg er så trøtt at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Men likevel klare jeg å gi faen akkurat nå, jeg nyter den mørke desembermorgenen og synes at jeg lager verdens beste kaffe.

Og vet dere hva? Det er på grunn av dere, mine gode venner. Også kaffe da.

God advent.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du e så søt :)

Anonym sa...

Æ har tagga dææ..