torsdag 20. november 2008

"Nathalia løy til journalist"

Jeg måtte smile da jeg leste overskriften. Tidlig på mårran satt jeg og oppdaterte meg på sladder på nettavisen side2, som kunne fortelle at noen hadde løyet til en journalist!?!
Det denne Nathalia (som visstnok er kjent for at hun vant ungkaren - og er søstera til dama til Sveinung Sundli.) løy om var jo såpass spesielt at det burde røske i ballene til hvilken som helst manneblad-journalist i cola-bakrus: "For en uke siden kastet hun klærne i herremagasinet FHM, og i reportasjen fortalte hun blant annet at hun er medlem i 10.000-metersklubben. Hun har hatt sex med en surfer i et fly, hevdet hun. "

Jeg vet nesten ikke hva man skal si til sånt, det blir som å....hm...stjele fra en tyv?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Østfold e fin, litt sær skrivemåte på msn, hyggelig og arti. Men.. æ ska på byåsen i dag æ .. <3

Sunniva sa...

Yeye, bare du og sexlivet ditt kose sæ, si æ bare.