mandag 22. mars 2010

Glasurgenerasjonen

Beskjed til grunnleggeren av begrepet, hvem det nå er: Gå og spis krisesjokoladen din! Spar meg.

Glasurgenerasjonen

Jeg vet ikke om jeg,
barnet av hva?
tilhører dessertgenerasjonen.
Eller var det glasurgenerasjoen?
Er jeg medskyldig i
finanskriser, klimakriser
og epedemier den tredje verden og gamle, syke ikke tåler?
Men de sier jeg er en av glasurgenreasjonens barn.
Og mener noe med det.
Glasurgenereasjonen får meg til å tenke på
de som tar den i munnen.
Og kanskje var det ikke det de mente.



Her har jeg fått noe glasurlignende i trynet.

1 kommentar:

GABRIEL sa...

La verdad no se que dice el blog, pero partiendo de la foto y de que te gusta el metal:

I don’t know what says the blog but I just CAME here to say BLACK METAL KICK ASS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yo escucho el METAL NORUEGO, es genial como ven la religión de una perspectiva contraria. ME ENCANTA SU METAAAAAAAAAAAAAAAAAAL.

I hear your’s BLACK METAL (your country), Is great how you look the church and everything about it, that twisted prospective about god, is wonderful. I LOVE THE FUCKING BLACK METAL!!!

Saludos desde México.

Hi from Mexico.