mandag 13. april 2009

Amazon.com, din venn for framtida?

Da bør du være klar over at Amazon.com plutselig kom til å fjerne alt materiale som på noen måte har med homofili å gjøre fra sine sider(corr: det er visst ikke slik at de har FJERNET ALT MATERIALE MED HOMOFIILI, men at de har fjernet all informasjon om dem fra bestselgerlistene sine, sært nok det!). Dette ble jeg klar over på twitter, hvor bloggeren virrvarr twitret om det. (her skjønte jeg plutselig poenget og skjønnheten ved twitter. Skaff deg her du også!)

Blant annet ble det sagt:
"virrvarrAll kildelitteraturen vi brukte til Jenter som kommer er forsvunnet fra Amazon. #amazonfail Nå anbefaler den meg bare rare bøker."

"mortenrovik For the record: jeg forsvarer ikke Amazon. Det de gjorde er bare urteit. Men jeg er skeptisk til blodtiltåket forbrukermobb..."

"virrvarr@mortenrovik Å fjerne alle skeive bøker fra søket virker politisk motivert. En mindre aktør hadde ikke hatt råd til den typen feil."

"HandhjartetJeg fant saken(e). Et tragisk og skremmende udemokratisk valg av Amazon.com."

Hva synes du om Amazons skumle væremåte?

3 kommentarer:

fridtun sa...

Eg synest:

JÄVLA AMAZONSJÄVLAR.

Eventuelt kann ein kasta ein fruktpai i andlìtet på deim, slik ein gjorde med homofbar fyrr i tidi:
http://www.youtube.com/watch?v=BmJUdLUo8HQ

(og be ei bøn etterpå)

Sunniva sa...

Hihi! Tøft.

Silje sa...

Haha! Så bra klipp! Jeg synes for øvrig at bønn-responsen hennes gjorde det hele ganske så nifst. Det får meg til å se tydelig hvor frekt det er å hevde at en har selveste Gud på parti med seg.