søndag 13. desember 2009

2009 i bilder

Nå er året snart over, så la oss se hva jeg kan grave frem av bilder.

Januar 2009:

Julebord på UKA. Signe,Ida og meg i finstasen.



Februar - rene festmåneden det også.
To fine frøkner drikker øl med meg.



Vi dro til Amsterdam og jeg tvang Marianne til å posere på et sånt kleint tursit-bilde.



Ikke gå inn hit.


Mars!
Jeg dokumenterer at jeg har fått lue som passer til mariusgenseren. Mormor har strikket begge deler.


Kvinnedagen feries med tog og kaffe. Ellinor er selvfølgelig der.



April:
Petter og Fanny er tapre medspillere i For lukkede dører, her under en liten pause i øvingene på Familien.



Mai. Det skjedde så mye, så blir noen bilder her.
Det går mot vår.

"Krøllesatan"(Ingrid Alida) og Daniel nyter brun drikk på familien.



SØTTNDE MAI!
Søttnde mai for alle i Ila-parken. Kristin i verdens fineste kjole.



Grilling i parken - Petter, Vilja og Ingrid


Ingrid, Petter og jeg fortsatte festen inne hos meg med øl og rødvin.



Juni:
Ingrid og jeg har en veldig avslappet dag med kaffe hjemme hos meg.






Dette tok tid du. Resten kommer snart.

3 kommentarer:

fridtun sa...

Dette var fint! Eg gler meg til framhaldet.

Marianne sa...

Slike innlegg er morsomme! :D Og jeg er ikke særlig fotogen turist XD Spent på å se resten av året snuppeluppen min. Og jeg GLEDER meg, med store bokstaver som du ser, til å møte deg etter at jeg har blitt feit på pinnekjøtt og pepperkakedeig :D

Og forrige innlegg var elskbart ;p

Sunniva sa...

Ja, da husker man alt det fine så mye bedre!