lørdag 15. august 2009

"Utførte oralsex på gjestene, måtte pumpes"

VG slutter aldri å overraske, og den triste overgrepssaken framstilles nærmest som en kuriositet eller "glasak" i avisa. En italiensk 18 år gammel jente feiret bursdagen sin og fikk altfor mye å drikke. Så mye at hun måtte pumpes. Når man er alkoholforgiftet er man så synlig beruset at andre oppegående mennesker bør skjønne at seksuelle aktiviteter ikke bør finne sted. Hun endte med å utføre oralsex på atten personer i rommet. Deretter ble hun dårlig og måtte pumpes. Jeg blir dårlig av hele saken. Og når jeg leser diverse kommentarer i bloggen etterpå, blir jeg enda mer dårlig. Ingen reagerer på de atten guttenes oppførsel, mens jenta får gjennomgå. Her står det mye rart, som jeg i beste fall håper er spøk, eller vitner det om et skadelig syn på seksualitet blant kommentatorene:

"Et eksempel til etterfølgelse!", "greit å være nr 1, men nr 18...... ", "Ok, så hun var horete? Eller hva var greia? Finnes verre enn det... Men 18 blows.. ", "Hadde nettop oppe FP og VG ved siden av hverandre. Trodde VG skrev, "Sugde for mye kuk..."Anyway, morsom sak", ""hei! kan jeg få suge deg?", "øh... nei! du er for full!", "jepp - de burde sagt nei.. hvem faen sier nei! til en blowjob?", "ette er da helt konge. Ekte tøser! SLike jenter liker jeg, som driter i allskens kristen moralske holdninger samfunnet har indoktrinert oss med.
Hadde jeg vært på fest på godfylla og hadde hatt mulighet til og slikke 18 damer på rappen, hadde jeg ikke nølt."

Håper aldri møter disse menneskene...men noe sier meg at det er sånne jeg møter hver gang en eller annen fremmed fyr klasker meg på rompa på byen. Flott. Håper det går bra med jenta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Av artikkelen fikk jeg intrykk av at jenta måtte på sykehus pga all oralsexen...

sitat: "Etter å ha utført oralsex på atten personer i rommet, begynte hun imidlertidig å føle seg dårlig.

Jenta hadde også drukket mye i forkant."

Det som jeg har uthevet står jo så påslengt: "Åh, ja, og så hadde hun drukket, også" liksom.

Leste noen av de andre bloggerne som har kommentert... Får brekningsfornemmelser av alle ekle menneskene.

BraMarianne sa...

Hjelp er det mulig :s Gutter er ekle. Virker også som det var 18 gutter og kun ei jente på festen da eller? Skremmende at ikke en eneste person sa fra.

Jeg har blitt tilbudt sydentur av "katta" ... :p Sånn btw liksom.

Sunniva sa...

Nekiam: Ja ikke sant, måten saken er fremstilt på er særdeles spekulativ. Typisk at gutter fraskrives alt ansvar der de faktisk burde tatt ansvaret.

Sant Marianne! Tenkte meg nesten det. (;

Thomas Leikvolll sa...

Kjære Sunniva. Beklager at jeg poster denne kommentaren her, uten noen egentlig sammenheng til innlegget ditt. Men jeg leste kommentaren din på mitt innlegg om glamourfester og følte jeg måtte svare et sted jeg var sikker på du kunne se det.
La meg til å begynne si at innlegget først og fremst er humoristisk ment og på mange måter ironiserer, strekker sannheter og setter på spissen helt klare særttrekk ved fashion-fester. Slik jeg gjerne gjør på min blogg.
Det betyr imidlertid ikke at jeg ikke tar det svært utbredte problemet med spisevegring i modellbransjen på alvor. Det tror jeg de fleste skjønte. Ei heller har jeg noen illusjoner om at sugejobber deles ut etter forgodtbefinnende, verken blant tv2 ansatte eller andre, småbarnsfedre eller ikke. Jeg merker meg også at du åpenbart ikke har noen motforestillinger mot min beskrivelse av gutter uten selvtillit eller fysisk tilstrekkelighet til å kunne tilfredstille kvinner. Noe som i like stor grad var en overdrivelse og satire.
Men alt i alt vil jeg beklage om du følte deg støtt eller såret. Jeg håper du tror meg når jeg sier det ikke var min intensjon. Så sant du da ikke arrangerer motemesser. Ha en fin dag! T

Sunniva sa...

Takk for oppklarende svar, Thomas L.

Anonym sa...

Sorry, altså. Men skal en kommentar her fra artikkelforfatteren liksom slette det inntrykket man har satt i en VGartikkel? I think not.

Spekulativt og en av grunnene til at jeg ikke spanderer en krone på VG.