mandag 19. januar 2009

Om 2008.



Jaja, denne kommer kanskje sent, men i alle fall ikke aldri. (Ja, jeg elsker å tulle med ordtakene våre.) Stjal den fra bloggen til Fru Vongraven

Gjorde du noe i år som du aldri har gjort før?
Jeg lagde teaterfestival! Og skrev et teaterstykke med Petter. Og ble med på UKA.

Holdt du noen av nyttårsforsettene dine?
Ehm..snart.

Ble noen av vennene dine foreldre i år?
Nei.

Hvilke land besøkte du?
Holdt meg i Norge, gitt.

Er det noe du savnet i 2008 som du ønsker deg i 2009?
Litt mer fysisk aktivitet hadde vært lurt.

Hvilken dato i 2008 kommer du alltid til å huske?
15.desember

Hva var din største framgang i 2008?
Skriveflink og kvitt eksamensangst.

Den største feilen?
At jeg ikke leste litt mer runologi.

Har du vært syk eller skadet deg?
Nei, ikke særlig.

Det beste kjøpet?
Senga mi, den er herlig.

Hva brukte du mest penger på?
Klær og øl. Og møbler.

Gjorde noe deg ordentlig glad?
Så utrolig mange fine! Mine filmkveldvenner, bollavenner, og de gode gamle fra tida på ungdomsskolen, vgs og UFFA. Luts of luuuv.

Hvilke sanger kommer alltid til å minne deg om 2008?
Duffy: Distant dreamer
CSS: Music is my hot hot sex
The Knife: You take my breath away.

Var du gladere eller tristere i år, om du sammenligner med tidligere år?
Gladere.

Tynnere eller tjukkere?
Sikkert tjukkere. Tjukkebolla. Eller kanskje ikke. Jeg vet ikke.

Rikere eller fattigere?
Litt rikere.

Hva skulle du ønske at du hadde gjort mer av?
Spart penger. Samt pule.

Hva skulle du ønske at du hadde gjort mindre av?
Brukt tida mi på mennesker som absolutt ikke var verdt det.

Hvordan tilbragte du julen i år?
Hos storesøster. Veldig trivelig, og med venner i tr.heim, fint det også.

Ble du forelsket i år?
Ja- :/

Favorittprogram på TV?
lite tv gitt... men så en del på Weeds

Hater du noen nå som du ikke hatet i begynnelsen av året?
Tja, synes hat er så destruktivt, men jeg har nok en skarpt horn i sida til en jeg likte veldig godt for litt over et år siden, ja. Men hat...nei.

Den beste boka du leste i år?
Innsirkling, Carl Frode Tiller og Teori og praksis av Nikolai Frobenius.

Den største musikalske oppdagelsen?
The Knife

Noe du ønsket deg og fikk?
Kaffesett med rosemønster og gullkant.

Noe du ønsket deg og ikke fikk?
Sexy kjærest. :D

Årets beste film?
Vanskelig å svare på den du.

Hva gjorde du på bursdagen din?
Var sliten og orket veldig lite.

Er det noe som kunne gjort året ditt enda bedre?
Ja, men sånn er det alltid, sikkert mye som kunne gjort det verre også, uten at det skjedde.

Hvordan vil du beskrive klesstilen din i 2008?
Kjolefrøken. Prikker.

Hva fikk deg til å ha det bra?
Venner. Bolla og lillebillting. Skole. Jobb. Alt fint og bra. Noen i familien.

Hvilken kjendis var du mest keen på?
Er ikke så "keen" på dem jeg. Men Mads Ousdal er kjekk!

Hvem savnet du?
...det er så rart, når man savner noe man ikke vil ha tilbake.

Ipodens mest spilte?
Nick Cave, CSS, kent, Frank Zappa, The Knife.

De beste nye menneskene du traff?
All disse gamle og nye menneskene! Og jeg ble kjent med Runar på nytt, sånn ordentlig kjent. Jeg har fått flere nye venner dette året. "Værrrrdeeeee" som noen av dem ville sagt.

Ingen kommentarer: