tirsdag 2. september 2008

Noen anbefalinger i høstmørket

Høstmørket og -kulden har så vidt begynt å omfavne oss, og det er på tide å barrikadere i sofaen med tepper, tøfler, te eller kakao foran en eller annen god bok (heldigvis fins det mange av dem), eller hvorfor ikke i disse moderne tider foran en god blogg. For tida vil jeg på det varmeste anbefale bloggen fjordfitte http://fjordfitte.blogspot.com/, som skriver morsomt og ikke sjeldent feministisk. Nå kan du ta hennes test "skal du i fengsel"? Ellers har en veldig fin storesøster av meg laget fotoblogg, og hvor hun legger ut bilder av familieliv på nordmøre. Her er mange gode bilder, i tillegg til at hun legger ut bilder som virkelig er til inspirasjon på kreative områder, her finner man fantastiske bursdagskaker, duker omsydd til kjole og hjemmelagde sminkepunger. Alt gjort med stø og flink hånd: http: storesøster blogg. Videre vil jeg skryte litt av Sigruns blogg, hun skriver innsiktsfullt og tilgjengelig om politiske tema som fattigdom, abort, barnearbeid, voldtekt osv.osv. Alltid lærerikt og fornøyelig å lese henne. Så! Nå har vi litt å kose oss med i den sublime høststemningen. (:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sublim, ja. :)
Og takk for blogg-tips.
Det kjem stødt godt med.

Hugs å ta med evt. runologi-ark til meg i morgon ;)

Engeline sa...

Høstmørket. Det er et ord jeg liker godt. Akkurat som jeg liker blogging og jeg liker når fine mennesker gir fin ros til fine prestasjoner.