mandag 2. februar 2009

Gløs


Trekk til deg "øya", Sunniva!


I mitt fordomsfulle hode, så har alle på gløs stygg allværsjakke og dongeribukse. Samt en trasig hestehale og perleøredobber hvis de er jente. Men i skrivende stund sitter jeg i en kafè på sentralbygget, og her ser det nesten ut som at halve Bærum har flyttet inn. Trenden er altså ikke så mye allværsjakker, men heller kardiganer med bånd i "midjen", hallangt hår på gutter med en strikk/et pannebånd rundt hodet, og duffelcoats.Ting som heller aldri har vært moderne, men jeg kan konstatere at det også fins mangfold på Gløs, mitt nye skrive-habitat. Og vet dere hva, jeg trives overraskende bra her, dere aner ikke hvor kjekk en gutt kan se ut uten skittent palestinaskjerf og dreads. (;

2 kommentarer:

Anonym sa...

;p

Anonym sa...

Du må bare prøv skoan om du vil :D
Æ like dem supergodt, og irritere mæ SNØRRGRØNN over at dem ikke passe :( Men Fretex kun jo itj få dem heller daaa :p