tirsdag 4. november 2008

Fine folk er bra!

e















Kjære alle dere jeg er så glad i! Dere er topp! Håper jeg er litt bra for dere også. Jeg gleder meg til vinteren, ikke fordi det blir kaldt med snø den slags drit, men fordi jeg skal gå inn i mørketida med så mange fine folk rundt meg. Jeg skal drikke te, lese pulebok for og om damer, drikke mer te, masse kaffe, kakao, bake boller og pepperkaker, lage teaterfestival, drikke meg full, gå på julebord, besøke storesøster og resten av familien, være fin og tøff, se fantastiske filmer, diskutere rare og fornuftige ting, og rett og slett har det veldig bra sammen med dere! Dere vet selv hvem dere er. (:

4 kommentarer:

Silje Kristin sa...

Mye av dette skal jeg gjøre også :) Gleder meg til besøk av deg i jula, og så får du jo så fin transport hjemover, slipper jo den fæle bussen :)
Kos deg med te og boller du, det har jeg gjort ikveld med god samvittighet!!
Bihulene mine holder på å sprenges, så jeg fant ut at jeg fortjente noe godt =)
Ha kjempefin høst/vinter fremover..

Sunniva sa...

Tusen takk Silje, det må du gjøre også! Gleder meg til å se deg og ungene. Ingen ulempe å slippe den j*vla bussen, nei.

Silje sa...

Du tek meg med på nokre koppar kakao, vonar eg? Eg vil byrje med vinterkos for alvor.

Sunniva sa...

Klart, jeg tror Ila er spesielt egnet for kakao! Artig med to stk. Silje i kommentarfeltet!